söndag 27 september 2009

CrossFire RuleZ

Jag har börjat spela det här nya spelet crossfire det är ett militär spel som du kan spela online med dina vänner och äga sönder några noobar och sånt,mitt ign(in game name) är CF-Pro,-CF-DeViL,CeroPain,Grim-R3aper,BLD-DJMasTa,BLD-RoGuE,BLD-HeaDShoT,Gr3y-Killer,D4rkGhosT,TehSmurf,UndeadSmurf,[D]4rkneZZ,NiNjasmurf,[H]eaVenPwnZ. yupp jag har skit många accounts så aa det är faktiskt lite drygt.Så om du downloadar det här spelet så /whisper mig i spelet jag är på ganska mycket,Om du vill bli Bättre på crossfire kan jag träna dig i CrossFire jag är nästan ett proffz(1337).
//CF-Pro,-CF-DeViL,CeroPain,Grim-R3aper,BLD-DJMasTa,BLD-RoGuE,BLD-HeaDShoT,Gr3y-Killer,D4rkGhosT,TehSmurf,UndeadSmurf,[D]4rkneZZ,NiNjasmurf,[H]eaVenPwnZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar